Завдання з української літератури для учнів 10 класу на період карантину
Матеріали: Олександр Авраменко, Василь Пахаренко « Українська
література . 10 клас», видавництво «Грамота», 2018 рік
1.Опрацювати поетичні твори Лесі Українки : « Слово, чому ти не твердая
криця», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну» .
( Прослухати ці твори на « You Tube»).
Домашнє завдання: Опрацювати матеріал ст. 216-218
-
Драма -феєрія «Лісова пісня».
Прочитати текст.
Опрацювати теоритичний матеріал підручника (с.222-228).
Перегляд кінофільму «Лісова пісня» на «YouTube».
-
Написати реферати «Поетичні
образи Мавки та дядька Лева».
«Меркантильність та обмеженість інтересів образів Килини та
матері Лукаша».
« Образ Лукаша» ( реферати на вибір).
Домашнє завдання: Опрацювати теоритичний матеріал підручника. Прочитати
повністю зміст твору Лесі Українки «Лісова пісня». Ілюстрації до творів Лесі
Українки ( за бажанням). Підготуватись до контрольної роботи.
Перегляньте зразки: Зразок 1, Зразок 2.Контрольна робота №5 (твір-міркування про життя і творчість Лесі Українки).
Микола Вороний "Блакитна Панна", "Інфанта".
Опрацювати біографію письменника, прочитати твори. Перегляньте відео:
Олександр Олесь "З журбою радість обнялась", "Чари ночі", "О слово рідне, орле скутий", драма "По дорозі в казку".
Опрацювати теоретичний матеріал підручника,законспектувати біографію поета, прочитати поетичні твори, зробити ідейно-художній аналіз.
Домашнє завдання: вірш напам'ять "Чари ночі".
Розвиток мовлення №4. Формулювання відповіді (усно) на запитання "Казка життя людини - вимисел чи реальність?"
Володимир Винниченко "Момент".
Прочитати теоретичний матеріал підручника, твір "Момент", переглянути екранізацію фільму.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за творами М. Вороного, Олександра Олеся, В. Винниченка.
Образ панни (Мусі) - втілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка.
Домашнє завдання: образи твору.
Контрольна робота №6 (тестові завдання) за тему "Микола Вороний, Олександр Олесь, Володимир Винниченко".
Натисніть сюди, щоб перейти за посиланням.
Позакласне читання №2. Творчість сучасних молодих письменників, огляд журналу "Дніпро", інтернет-ресурсів.
Узагальнення та систематизація вивченого. Твір "Мій улюблений герой із вивченого художнього твору".
Література на літо, для вивчення в 11 класі:
Павло Тичина "Арфами, арфами", "Пам'яті тридцяти", "Ви знаєте, як липа шелестить", "Одчиняйте двері".
Євген Плужник "Вчись у природи творчого спокою", "Ніч... А човен - як срібний птах".
Максим Рильський "Солодкий світ!...", "У теплі дні збирання винограду".
Микола Хвильовий "Я (Романтика)".
Юрій Яновський "Майстер корабля".
Валер'ян Підмогильний "Місто".
Остап Вишня "Моя автобіографія", "Письменники", "Сом".
Микола Куліш "Мина Мазайло".
Богдан-Ігор Антонич "Зелена Євангелія", "Різдво", "Коляда".
Олег-Осип Туранський "Поза межами болю", "Під чужим небом".
Євген Маланюк "Уривок з поеми", "Напис на книзі віршів...".
Іван Багряний "Тигролови".
Олександр Довженко "Щоденник", "Зачарована Десна".
Олесь Гончар "Модри Камень".
Василь Симоненко "Задивляюсь у твої зіниці".
Дмитро Павличко "Два кольори", "Я стужився, мила, за тобою".
Іван Драч "Балада про соняшник".
Микола Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс".
Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном".
Ліна Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать", "Хай буде легко, дотиком пера", "Недумано, негадано...", "По сей день день Посейдон посідає свій трон", "Маруся Чурай".
Василь Стус "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе", "Господи, гніву пречистого...".
Немає коментарів:
Дописати коментар